grubasek

czwartek, 2 lipca 2015

Metryczka


Zasady są TUTAJ




A

Aga/biała szafka- biała szafka Agi

Ag-Agata - krzyżyk do krzyżyka

Agata- Hafty Agaty

Agata Baran- Robótki ręczne na wesoło

Agata Obarzanek - Mulinki i ja

Agata Szybalska - Z kociołka czarownicy

Agatrix- Mój świat handmade

Agnieszka Wardzińska- Obrazy haftem malowane u Agnieszki

Agulek - Haftowane pasje

Akrimeks - Akrimdolls

aleksandra Mayr- OleskiM kraftowanie

 ALIWERO  - domowa pracownia  niespokojnych rąk

Ana - Nitkowe zapiski

Andzia- Szydełkowy Kącik Ani

Angela Masa Solna- U A.M.S.

AnGer - Biżuteria i rękodzieło AnGer

Ania(Jura)- I wyszło szydło z worka

Ania AR - Rękodzieło AR

Ania (Manufaktura Rozmaitości)- Manufaktura Rozmaitości


Ania Iwańska - Ręczne Robótki Anny

Ania S. -Płonące motyle

Anita T. - Robótkowy zakamarek

Anna Gerszendorf - Biżuteria i rękodzieło AnGer

Anna Maksymiuk - Krzyżykowe perypetie i nie tylko...Czyli to czym żyję

Anna S- Krzyżyki i inne wybryki

AnnaT- W kolorowym świecie Ani


Annette  ;-)- Manu Propria- własnoręcznie

Annette ;-) - Obrazki z szycia wzięte


Anulek - Barwy kreatywnych dużych i małych pomysłów

Asia - Asia Tworzy

AsiaB - Moje hafciki i cała reszta

Asia Konieczna - Po godzinach...

Asikowy Kącik- Asikowy Kącik

Atramk - Nitką i igłą malowane

Au-une - Au-une

B

Barbara S. - Odkrywam na nowo

BEATA-Becia - My kobiety

Bogusława Matusiak- Kącik szydełkowych supełków

Barbara Wójcik - 5 pór roku

bestalencie - Bestalencie czyli moje małe arcydzieła

BiBi- Blue

Bożena G - Moje cudawianki

C

Chaga- Pasje odnalezione

Chranna - w związku...z nitką

CreaDiva - CreaDiva

Czarna Dama - Misiowy Zakątek

Ć

D
Daga -(P)otworki



Danuta Kielar - Słomiany zapał z haftem w tle



Dasanda - Hobbistyczny świat rękodzieła
 
dekupagekinii - Moje małe decupage

Dora - Robótki, kuchnia i takie inne...

Doriss -Wolne chwile...

Dorota - Mój haft-moja pasja


E

Efka Raj - Ogród, druty i szydełko

Elunia - Papier i nitki

Elunia - Rękodzieło Eluni

Elżbieta K - elcja-to i owo

Etoile - Rękodzieło Etoile

Ewa Gawlik- Biblioteka haftu

Ewa Jurewicz- ogród=cardmaking=pasje

Ewa Kwiatkowska - Evebellart

Ewelina K.- Życie bez nudy

Ewita Jot/Ewka - Robótkowy kącik czytelniczy

F

Francuskiprzykawie(Ola) - Francuski przy kawie

G

Greenfrog -  Moje pasje

H

Haft i Patchwork(Mariola) - Haft i Patchwork

Hafty J&P - Zwariowany świat Krzyżyków 

Hanulek - Hanulek

hubka38 - Biżuteryja

I

Ignezja(Agnieszka) - Robótkowy Świat Ignezji

Iventi Atelier - IVENTI ATELIER

Izabela Hebda -Krzyżykowy świat Izy i nie tylko

J

jagata - Kartki Ręcznie Robione

Jasiowa Mama -Haftowane historie Jasiowej mamy

Jeniulka - Jeniulkowo

Joanna B- Asieta - wieczorne dłubanie

Judyta Z. -Moje przyjemności

K

Kal32- Niteczki w Sieci

Kamila J. -Z kapelusza wzięte

Kasiaaa- Kasia w domu i ogrodzie

Kasia (Esme)- Pracownia Esme

Kartki Reni - Kartki u Reni

karto_flana - Moje szydełkowe przygody

Katarzyna -krzyżykowe szaleństwo

Katarzyna G.- Życie nitką malowane

kgosia - To co lubię

Krysia - W moim kąciku

Kwiatkosia- Kwiatkosia hand made

L

lucy z mazur- okienko-Lucy

Ł

M

Magda- Zaplątane nitki

Magdalena Betlej - Mój świat rękodzieła

Magdalena Krasuska - Igłą malowane

magdus208- Mulinkowy świat

magdusiaa - Zamotany świat magdusii

maggy rdest - mulinowe haftowanie

Majalena - Handmade by Majalena

Malgorzata Zoltek - Magiczny świat krzyżyków

Małgorzata Burczyk - Gosikowy Zakątek

Małgosia X -Papierowy Jarmark

Mam_i_ja - Mam i ja

MammaMai - Zakątek (nie)zwykłych pomysłów

Marta - Rękodzielnik Marty

Marta Myszkusia - myszkowato

 Marta Skibicka-  Decomarski - Dekorujemy swój dom

Maryla -Weekendowe robótki

micia - Świat cieni

mikaglo 3d- Mikaglo Origami 3d

misiek77 - miśkowe prace

mlenka - mlenkowe różności

mrumru - W pokoju na poddaszu

N

Natalia F.- Zaczarowany Papier

Natalia Stefaniak - Pracownia nati czyli cuda z niczego

Nawanna/Ania- Życie nitką malowane

Niesforne nitki -Niesforne nitki

O

P

Pasje Violi  - Pasje Violi

Promyk - Świat Promyka haftem malowany

R

raeszka - Na przekór nudzie

Ranya- Handmade by Ranya

Ruda -  Nie z Chin

S

Sarenka - Magic is everywhere

Setsuko- Mażę o marzeniach

Skrawek tęczy(Danusia)- Skrawek tęczy

Suderi- Mój mały świat haftu krzyżykowego

Syla - Lakieromania Syli

Sylwia Murzynowska - Ruda mama i jej pasje

Szarlotka - Haft po godzinach 

Szczęśliwy Zakątek (Beatka) - Szczęśliwy Zakątek

Szydełkowa Magda - Abrakadabra Szydełkowa Magda

Szymka A - Szymkowe robótki

Ś

T

Teresa-  haft krzyżykowy i biżuteria z koralików

U

Ula K. - Kulskowo-kolorowo, niteczkowo i nie tylko...

W

Wiktoria Lk - Mamuśkowe robótki

witaminka (Agata Fleszar) - kreatywnybazarek

X
xgalaktyka/Kasia - Tam gdzie spadają anioły

Xymcia-dm - Pleasure, Little Treasure

Y


Z

Zacisze Lenki - Magdalena Walkowiak
Zafolkowana - Agnieszka Jakubicz

Zaklęta Igiełka- Monika-Zaklęta Igiełka

Zuzanna Magdalena - Feeryczna Kraina

Ź

Ż

25 komentarzy:

  1. Super pomysł idę pisać posta

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się ujawnię. Kto wie- może kiedyś wezmę udział w jakiejś wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacyjny! muszę znaleźć tylko większą chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, myślę, że i ja się dopiszę w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, pomysł przedni :) I ja się postaram w końcu opisać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł, na pewno ułatwi wszystkim przygotowanie paczki wymiankowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, co raz więcej dziewczyn się przedstawia, a może jakiś pan by się wreszcie znalazł :)))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ja męża namówię, na pewno się zgodzi dołączyć to tak zacnego grona! :-P

      Usuń
  8. genialny pomysł - przyłączam się z chęcią i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł rewelacja dziękuję że tu jestem

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaa... ale się wyróżniam z tłumu :P
    Pomysł genialny, ale o tym już u siebie pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już od jakiegoś czasu mam wypełnioną metryczkę.
    http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/2015/08/wymiankowa-metryczka.html
    Pozdrawiam! Ania (AnGer).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dodałabym pytanie o dziecko/dzieci, ich wiek, płeć. W sensie, czy ta osoba - uczestniczka wymianki chciałaby dostać coś dla swojej pociechy?
    I pytanie o drobne prezenciki dla naszych pupili (psów, kotów). Mnie cieszy, gdy ktoś pomyśli o mojej koteczce, na punkcie której mam bzika.
    Pozdrawiam!
    Miłego, udanego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można jeszcze się przyłączyć?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewcia, dopiszesz mnie do listy? :)
    Wysyłałam Ci maila jakiś czas temu, ale nie dostałam odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń