grubasek

czwartek, 2 lipca 2015

MOJA METRYCZKA


Moja metryczka do wymianek



1.Mój nick to hubka38, mam na imię Ewa.

2. Podziwiam haft krzyżykowy, wszystkie dziergadełka na drutach i szydełku, ale także i uszyte rzeczy. Poza tym pięknych zdecoupage’owanych przedmiotów i scrapbookingowych tworów nigdy dosyć!

3. Wydaje mi się, że najdłużej i najlepiej robię biżuterię. Ostatnio uwielbiam scrapbooking i coraz lepiej mi to wychodzi. Bawię się trochę decoupagem, szyciem, ale….;-)

4. Trzy ulubione kolory to granat, biel, czerwień(ostatnio to jakoś jeszcze mięta i limonka, ale tak naprawdę prawie wszystkie)

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to majtkowy róż, fiolet, pomarańcz.

6. Lubię dostawać przydasie, najchętniej związane ze scrapbookingiem: wszelkie wycinanki, odbitki stempli, karteczki, wstążeczki, koronki a także elementy do biżuterii.Kocham stemple!!!

7. Noszę biżuterię: kolczyki-wkrętki lub wiszące, ale niezbyt okazałe; kocham bransoletki(zwłaszcza sznury koralikowe Toho), naszyjniki bardzo rzadko, prędzej wisiory.

8. Uwielbiam motywy kwiatowe, najbardziej hortensje, ale i oklepany motyw różany, w ogóle rośliny.

9. I kawa , i herbata. Kawusię częściej rozpuszczalną, ale i parzonkę też, herbata każda bez zielonej;-)

10. Lubię słodycze- obojętne ;-)

11. Uwielbiam czytać!!! Gatunki, które mnie relaksują to kryminał, thriller medyczny, ale i fantasy,science-fiction aż po dziwolągi typu Tokarczuk. Nie bardzo ciągną mnie romanse, ale....Greya przeczytałam ;-) Czy ucieszyłabym się z książki? OCZYWIŚCIE! Jeśli ktoś by miał taką fantazję, to koniecznie używaną- szkoda kasy!

12. Bardzo lubię kosmetyki.Mydełka, kremy do rąk, żele. Dostawałam też lakiery do paznokci – dla mnie bomba!

13.Jeśli chcecie mi sprawić przyjemność, to dorzuććie chociaz maleńki stempelek- każdy stempel cieszy mnie niesamowicie- najlepiej uzywany ;-) 
Uwielbiam, jak para wymiankowa podpowiada, co by chciała, bo priorytetem dla mnie jest zadowolenie obdarowywanej osoby. Skąd mam wiedzieć, co was najbardziej uszczęśliwi, skoro mi tego nie powiecie:-D. Zawsze chętnie czekam na wskazówki....

14. Urodziny mam 28.01, a imieniny 24.12 ;-D
15. Mam rękodzielnicze marzenie, jest to choinka obwieszona haftowanymi krzyżykowymi zawieszkami. Jeśli potrafisz haftować, to nawet jedna mała zawieszka przybliży mnie do spełnienia marzenia! :-)



                               Buźka:-)

6 komentarzy:

  1. Jesteś konkretna Babka.
    I to lubię ! :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu pomysł z metryczką jest naprawdę REWELACYJNY - wielkie dzięki za organizację tej bazy danych.
    Ja też wolę wiedzieć, że trafiłam w gust obdarowanej, bo zadowolenie odbiorcy jest moim priorytetem.
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu pomysł z metryczką to strzał w 10, świetny jest, dzięi kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło poznać konkrety. Widzę, że należymy do jednego klubu nie zielonej herbaty. Ja kryminały uwielbiam, a przez Greya nie przebrnelam, odpadlam w połowie książki. Mam na pedraku, ale jakos wogole nie ciągnie mnie żeby do czytać. Zresztą po dwoch latach, to trzeba by od poczatku.

    OdpowiedzUsuń