grubasek

sobota, 2 września 2017

Zamki - part III

Wiem, wiem, macie dosyć, ale dziś ostatni dzień zabawy w DIY!

Odżyła we mnie biżuteryja ;-D

No to lecimy- pocięłam zamek na małe kawałeczki, poopalałam brzegi.


Każdy z nich skleiłam po skosie.


Potem na podkładce starałam się równo wkleić  płatki ;-D


Ponieważ skromnie to wyglądało, postanowiłam dać do środka kwiatuszek ze wstążki.


Wkleiłam do środka, potem bazę broszki.


Do środka serduszko(po nieudanej próbie wklejenia czegoś innego ;-D)


Wpadło mi też do głowy, że można zrobić opaskę! Wystarczy kawałek czarnej gumki, przypiąć broszkę i...gotowe! Niestety nie noszę opasek(czasami z wygody w domu), ale bardzo mi się podobają u kogoś:-)


Nie jest to trudna do zrobienia biżutka, ale wymaga pewnej wiedzy, doświadczenia. To na razie pierwsza- może kiedyś wrócę do pomysłu?

Broszka leci do zabawy w DIY



Buziam!

9 komentarzy:

  1. Pomysł z kwiatem, Ewunia- super! Pozdrawiam serdecznie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna ciekawa praca z użyciem zamka - bardzo mi się podoba Twoje praktyczne i uniwersalne rozwiązanie - 2 w 1. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY i życzę powodzenia :-)Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  3. :)bardzo fajna:) choć ja zrobiłabym z tego broszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku też myślałam że to broszka, ale i jako opaska świetnie się prezentuje;) Kolejny świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna. Bardzo do twarzy Ci w opasce, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaska bardzo fajna i Ty w niej też fajnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sypiesz pomysłami Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń